*Tine K Liknande Taklampa*



Min nya
*budget* variant på Tine K liknande lampan.
En lampa som jag varit sugen på länge länge...

Med en fin vit textilsladd och en dov glödlampa 15 w så blev det hur mysigt som helst på kvällen.
Perfekt ljus för mysbelysning och när man ligger i sängen å läser & skriver lite.



Som ni ser så är sladden justerbar, vilket är toppen!



Vit plisserad matrial som *Tine K * Taklampa och textilsladd, gör så att jag tycker den blir väldigt lik den äkta varan ;)


Skärmen har jag kollat på flera gånger på Gekås, och hoppades nu att den fanns kvar.
Vilket den gjorde. Jippii!!

3,5 meter vit textilsladd och rabatt på det, kan ju inte bli bättre.

Till och med mannen sa imorse att han tyckte att det blev jättefint med Taklampan :)


Igår var det Mors Dag, då vi firade lilla Mamma i hennes husvagn.
Av oss syskon lade vi ihop till en ljuskopp och en liten krona. Vilket var jätteuppskattat verkligen!

Senare på kvällen firade vi mig med lite fika. Fick ett litet söt kort som mannen skrivit några betydelsefulla ord.
En liten present från barnen som jag dock hade fått valt själv.
En liten ljuskopp till samlingen. Men ordet *sov sött* Som just nu står i på nattduksbordet i sovrummet.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Själv Längtar tills *The Good Wife börjar*
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefint blev det kramar

2011-05-30 @ 20:36:52
Postat av: Sophia

Gahhh!! Så fin den är!! Ser ju precis ut som en Tine K =)) grymt fynd!!

Ledsen att jga varit så frånvarande ett tag men. Ang den vita "brevlådan", just nu finns inte utrymme för någon tyvärr. Men supergulligt att du tänkte på mig =)

Hoppas att allt är bra med dig?

Kram

2011-05-30 @ 23:52:07
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0