Månbordet på plats!



Månbord - lhome
Matta/Himla - Julias Butik

Efter att ha fixat å målat månbordet i 4 dagar så är det äntligen på plats :)
Åhh jag e såå nöjd med resultatet.




Äldre glasvasar/burkar - Loppis

Idag blev det en liten sväng om loppisen här vi bor, hittade dessa fina gamla glasburkar för 5:- och 15:-/st
Lilla burken rymmer 1 liter och stora rymmer 5 liter


Blev själaglad när jag hittades dessa idag *vad så lite kan förgylla dagen med*
Såg nämligen om det var i tidningen eller på nån blogg dom hade samlat olika burkar på ett å samma ställe. Såg så fint ut och enkelt.




För att vara på den säkra sidan så satte vi fast bordet med *vinkelhak* där bak så det inte händer någon *olycka*




Älskar ju den fina vita keramiken!
Nya ljuskronan - Julias Butik

Suktat länge länge efter en nätt liten kammarljusstake, när jag såg att Ellis Corner hade fått in dom i julas så *tyckte man att det var lite dyr julprydnad för bara julen*
När jag sen såg att den kommit in i olika ord såå ja!!

Jag har fått *putt* in det lite till väggens håll då min lilla dotter ka nvara på det. Men hon har slutat lite granna å pilla överallt. Måste bero på att mamma säger NEJ! Hela tiden ;)

Underbar fortsatt kväll nu blir det slappa framför tv
Kram Emmeli!




Kommentarer
Postat av: angi

Jätte jätte fint blev det. Du är duktig!! Puss

2011-05-01 @ 20:44:46
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: angi

Jätte jätte fint blev det. Du är duktig!! Puss

2011-05-01 @ 20:45:29
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: PAPPA

fint

2011-05-01 @ 21:04:13
Postat av: mamma

du är så duktig emmeli tycker jag kramar

2011-05-01 @ 21:13:01
Postat av: mamma

2011-05-01 @ 21:58:37
Postat av: mamma

en sådan dotter

2011-05-01 @ 22:07:13
Postat av: Fia

Kanonsnyggt!!! Bra jobbat=)) Smart att sätta fast bordet, vill ju inte att det ska hända något =(

Kunde inte heller motstå keramikljusstaken från Ellis, får se när den kommer =))

Nästa inlägg hos mig blir på skänken för din skull =)) hihi



Kram Fia

2011-05-01 @ 22:59:14
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: emmeli rybeck

Åh Tack alla!



Du e för söt Fia ;) spännande att se hur du har piffat hihi

Ja jag ångrar inte en sekund att jag köpte kammarljusstaken. Köpte dyr kronljus som e räfflat nertill, sitter kanon. 4st ljus för 69 kr.



kram emmeli

2011-05-02 @ 07:48:48
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0