Lösblommor lite varstans!



Färska blommor inför helgen



Fredagens inlägg blev lördagens istället :)
Hade fixat ordning korten, men så fungerade inte nätet *suck*
Det var väldigt segt.
Efter långt stund på lekparken så gick vi sedan å hämtade ut Loves lilla skrivbordslampa.
Som jag vann på Tradera förra veckan :) en vit så klart!
Efter det så gick vi till blomsteraffären och köpte lite blommor, hittade lite *blommor* längs med vägen som hamnade i sovrummet.



Tycker det e så fint nu på våren att ta kunna få den möjligheten att plocka lite blommor när man e ute med barnen.



Lilla krukosvasen kommer alltid till hands!



Glasvasar - Loppis

Smidigt när man får en stor *knippe* för billig peng så kan man få blommor på mer än ett ställe :)



Himla vackert å enkelt


Solen skiner, snart så kommer mina föräldrar och sitter barnvakt så vi kan åka å storhandla.
Ikvällen så blir det lite god grillning med mamma, pappa, och syster med familj!
Hoppas solen håller i sig så man kan sitta på baksidan medans barnen springer fritt!

Imorgon så ska jag stå och sälja lite barnkläder här jag bor. Man får hyra ett bord och hoppas på att det kommer mycket folk :) Snälla syster ska hjälpa mig, roligare att stå två stycken med.
Ska se om jag kan knippa ett kort!

Trevlig dag
Kramar Emmeli!


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej, kikar in för att testa om det går att kommentera nu och att säga att bilder på skänken ligger uppe nu hos mig =)



Kram

2011-05-07 @ 16:42:57
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0