Klädställning i Sovrummet!



Klädställning/Mulig & Galjar - Ikea

Lite nytt i sovrummet, blev så inspirerad av Ankuskammare som hade hittade denna fina klädställning på Ikea. Det kunde man inte ana om att Ikea faktiskt har fina detaljer. Som man kanske inte alltid letar efter när man e där.
Därför tycker jag det e såå kul när man kan både ge å ta, och kunna få inspiration av andra fina människor där ute bland *bloggvärlden*
För en billig peng kan det bli hur bra somn helst, inte alltid det behöver kosta skjortan.

Hade en Jättegod vän till Mamma som bor i Gbg- området så jag *fjäskade* lite med henne.
Supersnällt av dig. Tack!



Ser ni min Mårbacka som blommar såå fint nu :)
Så himla kul att den faktsikt har blommat om.
Tror faktiskt jag ska köpa en till, till andra fönstret jämte.

Jag tror att mannne blir *jätteglad* nu när man fixat å skruvat upp själv ;)
och tagit bort keramikplattorna som satt där innan, och täckt för hålen.

Nästa projekt kommer han gilla, då jag vill ha dom rätt över på den smala väggen istället.



Vad vore Sommaren utan blått och vitt.
Lite nytt på galjarna, min fina *Påskpresent* av mannen var ett presentkort på Gina.
Blev den söta lilla blekblåa Jackan, nu lätt till Sommaren att ha på sigg
Köpte en vit söt topp med lite lite *krus/volang* på och ha under jackan.



Vita kuddar från Soul of Himla



Min härliga sjal från Ester Elenora.
Var bara tvungen att fota med sjalen på för att se hur det blev :)



Lite blommor på nattduksbordet.


Hej!

Idag har det varit en helt underbar dag! Mycket mys och prat med min
snälla mamma
.
En STOR hög med tvätt väntade i morse, så snälla mamma kom så jag fick tvättat allt, man får springa ner stup i kvarten. Skönt när det e färdigt. Ibland önskar man att man hade tvättamskin här uppe, men då hade jag nog tvättat varje dag, har lite svårt att se att det ligget tvätt i korgen *ful ovana*

Fortsatt trevlig kväll
Kram Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

de e bara roligt att få hjälpa dig du e så himla redig med hela ditt hem och era goa barn kramar det blev himla fint i såvrummet tycker vi

2011-05-02 @ 22:28:10
Postat av: Viktoria

Så snyggt är de, hade ju en sån hemma hos pappa fast den hängde i taket. Vi har pratat om att ha någon typ av sån i sovrummet.



Kanske skulle sno din idè här om man får.

Vad kostade den?



KRAM

Viktoria

2011-05-03 @ 09:41:17
URL: http://everymoment.webblogg.se/
Postat av: lovisa

Godmorgon:)

2011-05-03 @ 09:53:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oh va fint det blev :) Passar in perfekt! M är väl bara för snäll som köpte den åt dig. :) Kramar

2011-05-03 @ 13:04:42
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0