Årets Första...



Förgätmigej

Hittat ett litet ställe precis där vi bor som skall få komma in flera gånger om!




Hej!

Blåst blåst är vad det är här hos oss.
Och vi som snart ska ta en tur med bussen in till stan. Jag säger som jag brukar säga
-Det får gärna blåsa å vara kallt, bara det inte regnar.

Nu snart på Fm ska vi möta pappa på stan, då han han tagit ledigt *halvdag* för att fortsätta på sina sjärnor.
Han ska tatuera sig :)
Jag har en tid med efteråt :) så jag hoppas att han har kan göra min som jag vill göra :)
Återstår å ser ikväll.
Just nu blir det bara en heldag på stan med man och barn. Sen så tror jag vi lyxar till det och äter Pizza tillsammans. Känns som det var evigheter sen vi var ute å ut.

Ha en fortsatt bra dag
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Angi

ohhh vilken mys dag!! hoppas regnet håller sig borta ;)

2011-05-25 @ 10:04:45
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: mammao pappa

vad blev det för tatuering vi e nyfikna något personligt sa du att du skulle göra

2011-05-25 @ 20:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0