Vårigt i sovrummet !



Nybäddat & nya kuddar



Kuddar - Soul Of Himla
Blå/vita kuddar - Himla

Nu har det kommit in lite vårigt i sovrummet med :)
Blå/vit rutiga kuddar med knytband upptill, dom e så söta kuddarana. Älskar dom!
Dom flyttas runt lite varstans, en bra färg som passar överallt.



Kuddar i massor får det gärna vara, ser alltid så inbjudande ut !
En vit liten ranuliker får vara i vasen på nattduksbordet.

Idag har det varit fint väder, men lite småkallt. Känns som att det e precis på gränsen med vinter/vårjackan. Antingen e man för varm eller så fyser man. Det e svårt. Jag vill ha VÅR!
Och kunna ta på mig min nya jacka. Min gammla kappa får duga så länge tills den nya kommer.

Idag har det blivit lite söndas handling :) å färska kryddor inhandlas!
Sen blev vi bjudna på mat hos svärmor.

Nu ska jag se om det nya programmet på fyran e bra?!

pss, ni får nog se många bilder framöver i vårt sovrum, hoppas ni står ut med det *fniss*
Älskar vårat sovrum.

Fortsatt trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Vilket vackert sovrum du har Emmeli!



kram Mia

2011-03-27 @ 22:57:57
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Sophia

Ser ut som en ren dröm där =) Kan inte riktigt släppa tanken på en Ebba hissgardin, hmmm =)



Kram Fia

2011-03-28 @ 20:46:30
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0