Tv-Serier !


Bild lånad från cdon.com



Hej!

En riktigt härlig dag har det varit, solen har tittat fram. Idag så kollade jag runt lite bland cdon/discshop för att spana in om det fanns några nyheter :) Sen så är det så billig frakt med 29 :-
Även om jag ÄLSKAR inredning, så läggs det även lite pengar på Tv-serier!! Älskar serier, jag köper bara serier som jag kan se om och om igen :) Skönt att ha något å kolla om kvällarna. Är väldigt svag för gamla serier som gick när man var *yngre* som ex Lilla huset på prärien, skilda världar ( kommer ut snart ) Beverly hills m.m
Pengar som läggs sist på e väl nog kläder, det beror väl på som alla ni andra där ute med, man är mammaledig. Man lever i sin lilla bubbla, och är mycket hemma med barnen. Och inte behov av lika mycket kläder. Kläderna läggs på barnen istället! Tänkte att det skulle bli lite ändring på det nu när man börjar jobba igen efter sommaren. Då man är ute bland folk lite mera :)

Jag har länge länge suktat efter hela serien med Sex & The City, men den vart såå dyr på alla ställen 799:-
Men idag måste det vart min dag :) sänkt ner den till 299:- Så det var bara att köpa. Nu har jag å kolla på.
Var även riktigt bra priser på discshop som ex
* Beverly hills säsongerna 179:- ord 399:-
*Lilla huset på prärien 129/199:- ord  319:-
Lite tips.

Underbar kväll.

Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Sophia

Halloj..

Har inte mått så bra idag därav tyst på mail från mig =((

Du kommer inte ångra dig med Sex and the City boxen =)!!! Jag fick den när jag fyllde 25 år för snart 3 år sedan och jag kollar på den nästan varje dag =))

Hissgardinen jag menade finns på ilva.se kolla och säg vad du tycker!!

Kram Fia

2011-03-22 @ 20:02:57
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0