Ny Ram bland samlingen !



Lite vit färg blev den som ny, ramen längst fram.



Älskar böcker som ligger lite varstans, ger inspiration för mig :)

Fick lite tips av Bloggerskan *Jordgubbar med mjölk* - Vackert med vintage, skulle vara jättefin att kolla i.
Passa på att säga att hon startat en liten nätbutik nu :)


Hej !!

Åhh solen skiner idag!

Förra helgen var jag hos min kära Mor med syster, och då passa mamma på att ha en 10 kr loppis :)
Då min syster hittade en del fint, man kan ju säga att min mamma har inget skräp att sälja *fniss*

Men då jag lyckades fått snika till mig den fina ramen, som jag bättre på med lite vit färg.
Älskar ramen, den e liten & nätt. Är inte så mycket för "krusiduller" men på denna ramen passade det verkligen !


TACK snälla Mamma :)


Forstätta å njuta lite av egentiden medans tjejen sover.

Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättevacker ram! Visst blir man lycklig när man hittar ett fynd! Jag ska på onsdags-loppis imorgon, hoppas jag finner något sött! I lördags hittade jag en söt gammal pigtittare till Thea för en tjuga, dåblir man glad!



Tack för att du tipsar om mig :-) Jag rekommenderar verkligen boken, så vacker och fräsch, jag känner dock igen vissa bilder från Lantliv, men för 140 kr är jag klart nöjd!



Kram Miriam

2011-03-15 @ 15:09:57
Postat av: Jennifer- vackert i vitt

Underbara ramar! Tänk vad lite vitt kan göra:)

2011-03-16 @ 21:30:11
URL: http://vackertivittbyjc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0