Min nya Kamera !





Bild lånad från netonnet.se
Kamera med 7x optisk zoom och HD-filmning.
SAMSUNG PL200.



Hej hej !!

Igår trodde man att Våren var på väg, såg så fint ut så!
Men idag snöar det lite lätt...
Även om vi vill att Våren ska komma så kan vi ju inte skynda på det även om vi vill, så vi får nöja oss med att längta :)

Igår när jag var ute med barnen så hade jag med mig min Kamera, som vanligt så började batterierna att krångla å det lyste å den dog! Som vanligt då Emmeli ska göra någonting :) Så jag var glad att jag hann å ta nåt kort på Love igår :)

Min kamera jag har nu tycker jag inte e så bra, inga bra kort alls. Och det som stör mig är att man får gå å köpa batterier hela tiden. Visst det finns uppladningsbara men bara inte blivit av helt enkelt.
Sen så var mitt minneskort inte det bästa, kan bara spara 200 kort, ni kan ju tänka er mig som tar kort på samma sak kanske 10 ggr :) Kameran är några år.

Så igår fick jag hjälp ev en mycket god vän :) som själv har en super systemkamera hade dock fått flyttat hit :)
Men jag hittade en jättefin & bra kamera på netonet och ett betydligt bättre minneskort.
Nu längtar jag tills min nya kamera kommer :)

Tack söta du som hjälpte mig!
Ni vet jag och tekniken fungerar INTE ihop och inte så kunnig på sådanna saker :)
Det är så skönt att ha sin man å vänner att fråga om sånt som man inte är så kunnig på själv :)

ha en bra dag.
Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket jättemysigt hem du har!! Här kikar jag gärna in igen!

:) //Sofia

2011-03-03 @ 15:00:24
URL: http://blogg.meandmyhome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0