Innedag !




Tavelväggen som förnyas allt eftersom barnen växer !
Passade på att provtesta kameran




Vilket väder vi haft idag, gråmoligt & snö



Astrid Lindgren är bäst !

Go kväll !

Idag har det varit full rulle, lekt å städat å fejat å lagat lite kvällsmat. Idag har det varit riktigt tråkigt väder, ingen sol här inte. Grått och tråkigt med snö som faller ner på marken. Under dagen så fotade jag min "lilla" tavelvägg, valde att inte ha för många tavlor uppsatta tycker det e bäst med lagom. Så kan man hellre byta ut korten allt eftersom dom växer. För att göra det mera personligt så valde jag att ha barnens fotavtryck på en vit tavla.
Igår kväll trodde vi att Love kanske hade öroninflammtion, så jag har ringt vårdcentralen under dagen, och hon tyckte att vi skulle avakta en dag och se hur det går... Jag hoppas verkligen det inte är något!

Igår hämtade jag ju ut min nya kamera :) har under dagen provtestat lite bilder och ser redan skillnad, bara jag inte går in bland menyerna å ändrar :) så ska det nog det lösa sig !
Tyckte ändå att menyerna var väldigt enkla så det passar ju mig jättebra :)
Jag+Tekniken= Ingen bra kombination.

Nä nu ska vi fortsätta kvällen med att fixa ordning disken & lägga barnen. Sen blir det Sveriges mästerkock att slappa framför soffan, det e ju bara såå bra. Jag gillar att titta på matlagningsprogram, skulle gärna velat lära mig lite mera :) det kanske därför just att jag fastnar för programmen :)

Till helgen som kommer så ska jag nog testa på och möblera om vårt skrivbord, så man slipper se alla fula sladdar ( hatar nämligen sladdar som ligger )  Återstår å ser hur det blir :)

Fortsatt trevlig kväll
Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin väggen e´men så e´det ju världens sötaste ungar.

Hoppas inte junior blir sjuk, det e´mkt skit som går nu.

Kram !

2011-03-09 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0