Fredasmys !










Färska blommor.


Åhh underbara freda är här :)

En riktigt trevlig start på förmiddagen då jag & Madicken hälsade på min syster och fikade lite, så kom även lilla Mamma!
Efter hämtningen på dagis blev det lite fredasmys :) Lax & potatis, åhh jag älskar det !

Underbara Fredan är här och då var det lite blommor på plats å städat å  fixat lite inför helgen :)
Helgerna brukar vara rätt så lugna, vilket jag tycker är såå skönt, men just denna helgen är det fullt upp.
Hoppas ni får en trevlig freda för här blir det fredasmys med god mat å gottit till kvällen.
Kan det bli bättre å få vara med familjen.


Sköna Freda
kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för ett trevlig besök min älskade syster.

I morgon blir det att fynda lite.

Love you <3

2011-03-04 @ 22:52:26
Postat av: Anonym

du måste vara en ordningsam mamma som kan ha hela ditt hem i vitt många som skulle dela det med dig

2011-03-05 @ 16:21:23
Postat av: Emmeli Rybeck

Tack snälla du (anonyma ) för dom fina orden :)

Värmer!

mvh Emmeli

2011-03-05 @ 19:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0