Brrrr.........



Typiskt mamma, i all hast så glömde jag Loves vantar, så Love fick ta mina :)






Sen myste vi när vi kom hem :)



Hej !

Idag vara vi ute en sväng i lekparken men uchh å fyy så kallt det var ! Värme TACK!
Med lite fika i magen så var det fullt fart igen.
Men efter en timme så tyckte nog vi att det räckte faktiskt. Jag brukar alltid vara så förberedd på att hjälpa barnen på så dom inte fryser men glömde av mig själv :)
Love fick nog & ville sitta i kärran så nu är vi hemma igen å myser :)
Lite varm chocklad nu så tror jag att vi får upp värmen igen.
Snön den smälter bort här sakta men säkert.
Nu hoppas jag på att våren ska komma så det blir lite varmare. Tack!

För ett tag sedan gjorde jag en stor vår/sommar beställning från HM till barnen, men hittade oxå min nya vårjacka. En ljus jacka, jag e personligen trött på alla mina mörka jackor jag haft
genom åren så det blev ju inte bättre heller när det var 50% rabatt med :)

Ha en bra dag.

Kramar Emmeli !







Kommentarer
Postat av: Emma

Läääängtar oxå till våren! Och framförallt, värme!

2011-03-02 @ 16:29:17
URL: http://emmalundstedt84.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-02 @ 16:39:35
Postat av: Maria

Underbara bilder på barnen.

Ja vi väntar väl alla på att våren & värmen ska komma.

Bloggen e´helt underbar syrran.



Kram!

2011-03-03 @ 19:55:41
Postat av: Hanna (kusin)

Vilka sötnosar :)

2011-03-04 @ 11:06:19
Postat av: Anonym

2011-03-04 @ 16:19:48
Postat av: Anonym

Bland de bättre bloggarna tycker papsen

2011-03-04 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0