Skolavslutning!



Den blomstertid nu kommer....




Nyplockade blommor ute i naturen...




Här hos oss har studenterna gått ut och skolavslutning idag!

Idag var jag och barnen & kollade på Barnens kusiner när det var skolavslutning.
Jättefint och härliga sommarlåtar sjöngs det.

Efteråt så firade vi lite hemma hos min syster :) Mycket trevligt.
Senare idag så var min syster barnvakt och jag hade ett lite *möte* med chefen, lite info som skall komma nu när jag ska gå *brevid igen* och börja på mitt nya schema. Har ju varit hemma i snart 4 år...
Var lite nervös först, men det släppte och bara posetivt vill säga.
Jag gjorde ett eget schema som chefen hjälpte mig med. Riktigt bra tider kan ju hoppas att det håller med :)

Nu ska jag lägga barnen, ha en fin kväll.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Hanna(kusin)

Härligt. hurdana tider är det då? Fortfarande i vården?

2011-06-17 @ 08:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0