Kr Himmelsf dag!




Härliga dag vi haft, fortfarande lika fint väder och varmt!
Här i lägenheten e det väldigt varmt just nu, nu saknar man verkligen ett annat ställe att bo på när det är så här varmt.

Idag har vi bara tagit det lungt slappat gått till affären och köpte lite mat. Idag blev det potatis i rosmarin i ugn och fläskfile med paprika. Gottit!!

Under tiden har jag som vanligt donat å ändrat lite...
La på den naturfärgade bomullsmattan som jag köpte hos Julia för ett tag sedan.
Står i kvalet om jag ska ha kvar den eller inte??
Hjälp!

Blir det för mycket?
Har lite beslutångest för en matta ;)




Mattan får nog ligga kvar ett tag så jag får känna mig för..



Fortsatt trevlig kväll
Nu blir det lite vin och Tre kronor på tv:n


Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag velade också ang en matta, kom fram till att jag väntar till i höst att lägga på den =)

Men fin är din matta!!!

Tar en paus medans jag väntar på att bullarna ska jäsa, bullbak så det står härliga till =)) sen blir det skakor och muffins. Ja frysen ekar!!

Kram Fia

2011-06-02 @ 19:14:03
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: janni

Tyckte det var fint med mattan! Såg ombonat och mysigt ut. Fin blogg! Tittar in emellanåt:)

2011-06-02 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0