Idag är det ingen vanlig dag...




för idag är det Pappas födelsedag!
Hurra hurra hurra

Stort Grattis på din dag min kära pappa.

Vad skulle vi göra utan dig?
Jag är såå himla glad att just du är min pappa.
Man väljer ju inte sina föräldrar , men jag har verkligen fått två snälla föräldrar på samma gång.
Hoppas du får en trevlig dag på jobbet och vi ses senare.

Pappa
du ställer alltid upp för oss
snäll
Omtänksam
ärlig
rolig
godhjärtad
och den bästa pappa man kan få.



Många Grattis kramar från oss.
Vi ses ikväll!

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va kul att du tycker det försöker att göra så gott jag kan och orkar. tack så mycket för presenten slalom ös ett par tuffa jeans kram

2011-06-16 @ 22:48:04
Postat av: Angi

Va fint skrivit <3

2011-06-16 @ 23:12:54
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Angi

Va fint skrivit <3

2011-06-16 @ 23:13:28
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna(kusin)

Hurra hurra! Hördes det bort till hans hus från mig tro ;)

2011-06-17 @ 08:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0