Loppisfynd!



Gårdagens lilla loppisfynd blev ett jättefint vackert fat, från Gustavsberg.
Perfekt för sommartårtan eller kakor. Eller som ett fruktfat.
Gillar den härliga blekblåa färgen och kanterna runt om.
Som hittat 30 :-

Ville först haft det i min tallrikshylla, men fatet var för stort.



Lite ändring på tallrikshyllan




Loppis tallrikar, rörstrand fatet från Julias butik.



Ser ni den söta lilla kaffekoppen som låg bland *Grattis vagnen innan man gick ut*

Söt som prydnad eller en liten Hyacint till jul :) eller bara en liten vacker sommarblomma.

Snart ska vi iväg på kalas, min systerdotter/ barnens gudmor fyller år!!
Ett stort Grattis till dig idag!

Vi är såå glada över att du är just Gudmor åt våra barn!
Vi älskar dig!

Ha en Toppendag, så ses vi snart igen

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej!!

Vad mysigt ni der ut att ha haft det =) Idag är det mulet och grått här i Sörmland. Lika bra det då jag har vidrig huvudvärk..

Härligt när man kan fynda saker jag letat efter =) händer mig alltför sällan hihi =)

Ha en fin dag!!

Kram Fia

2011-07-10 @ 13:05:58
URL: http://[email protected]
Postat av: janni

Jättefint fat! och tack för tipset om boken!

Mvh/janni

2011-07-11 @ 09:55:26
Postat av: Angi

Tack för att ni kom och för de fina presenterna. :)

ÄLSKAR ER!

2011-07-11 @ 10:29:51
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0