Hyllan är målad & klar!




Igår passade jag på att måla hyllan när Love var på dagis och Madicken låg och sov. Hyllan fick vila lite mellan timmarna, sen så målade jag igen igår kväll.

Kan säga att hyllan blev betydligt mycket bättre *färgmässigt* än vad den var innan.
Om man jämför den färgen som var så var den fin, hade kunant tänkt mig att behålla färgen, men nu ska hyllan vara bla andra möbler som e Vita.
Tror det kanske sett konstitgt ut...hmm

Nu e det snart dags att lämna Love på dagis, ska bara klä på Madicken som ligger å myser sen så är vi på gång.
Idag för första gången så har jag bilen, mannen fick ta bussen. Efter Love slutat så ska jag och syster ta en tur till loppis och fika hos barnens mormor.

Lika kul med loppis varje gång *hihi*
Ska även lämna lite keramik till mamma som har kommit från Julia!


Pss.. Tack för kommentarerna om ramen *glad jag blir*


Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Margareta Alard

Hej Emmeli !!!

Va, fin den blev o vad ska den hammna någon stans....

2011-07-06 @ 13:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0