Skänken som alltid förnyas !



















Skänken & Ramarna kommer från Loppis!
Keramik från Monica Holmberg & Monica Johansson.
Västergården.


På skänken så flyttas det alltid runt efter humör & årstider :)
Jag blev verkligen såå glad när jag äntligen fick hittat min byrån på loppisen.
Men jag tycke att priset ändå var oki, 500 kr eller ?
Men min man tyckte inte alls att byrån vad värld det, nää tänkte jag det var väl typiskt !
Men jag gav mig inte :) så jag gjorde ett försök att pruta ner byrån till 350 kr, men det gick han inte med på.
Då kan ni tänka er att jag blev så besviken, detta gick jag å tänkte på hela tiden. Men jag ville ju så klart ha den byrån för det var ju så den såg ut i min ritning i huvudet.
Jaja tänkte jag den e ändå såld tills nästa gång jag kommer.
Nästa gång jag kom var jag ju klart först i kön å sprang direkt å kollade, åhh vet ni vad den STOD KVAR!!!
Med ett bättre pris med, för 300 kr!!
Klart den följde med hem!
Bästa loppisfynd!

En kär historia om en liten byrån!

Kramar Emmeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0