Fixar och Trixar med sovrummet !




Vid denna sida så kommer det att fixas om lite :)




Bänk från Mio




Spegel från Loppis !



Här fixar & trixars det för fullt i sovrummet, lite småsaker som skall ordnas innan det börjar bli färdigt :)
I helgen var jag & min syster på en loppisrunda åhh vilka fynd vi gjorde både hon & jag !
Jag fyndade bla denna speglen (som jag hade kollat in innan ) som skall bli vit runt om :)
Så nu ner i affären & köpa maskeringstejtp ! Jag trodde att man kunde ta bort ramen å bara börja måla, men så lätt var det inte.
Denna bänk från Mio kommer att få sin plats med.
Har ett tag letat efter en naturfärgad korg men inte hittat någon att ha i bänken, men nu hittade jag en
hos Julia Vita Drömmar !


När det e färdigt så kommer jag att visa er :)
Sen skulle det inte vara helt fel med en vit Tine k Taklampa :)


Kramar Emmeli !


Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Underbar blogg du gjort, välkommen till bloggvärlden, ska bli roligt att följa dig!



kram Mia

2011-02-28 @ 20:20:31
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Margareta Alard

Hej Emmeli !!!!!!!!!

Vilken fin blogg du har gjort.......

Kramis !!!!!!

2011-02-28 @ 21:59:34
Postat av: Elle

Hejsan!



Vilken härlig blogg! Förstår att du också är ny i bloggvärlden? Jag med. Jag gjord mina första inlägg i går :) Kika gärna in.



Ser att du har godingar från Himla i ditt sovrum. Några sådana hade gärna fått ligga på min säng. Överst på önskelistan. Bland annat ;)



/Elle

2011-03-06 @ 15:00:09
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0