Spegel på månbordet!


Hej!
Hoppas ni har det bra där ute?! Här e det regn å rusk.
Var uppe med tuppen i morse, jobbade en lite fm tur 7´00-10´00
Vilket kan vara rätt så skönt :)

På vårat jobb får man lägga sitt eget schema, men jag har inte kunnat göra något eget schema ännu för jag går på ett annat tillsvidare. Men jag kan reda nu lägga *mitt* schema för oktober månad. Så jag tänkte köra en liten test tur den månaden att jobba helger å kvällar. Dels för barnen skull å min egen.
Ja det ska bli spännande att se om man får sitt *önskeschema*

Imorgon bär det av att hämta bänken jag fyndade igår, trodde kanske inte att man skulle hittat något ;)
Dels hade jag 2 vagnar i bagaget, så hade inte fått plats med några fynd.
Ibland skulle man ha kombi *hihi*



Lite ommöblering förnyer :)







När den nya speglen flyttade till sovrummet, så ställde jag den andre speglen på månbordet.
För säkerhetens skull så satte jag fast den med lite häftmassa *inget som syns*


Ha det bra så syns vi i veckan.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket mysigt hem ni har!

Kram Jenny

2011-08-07 @ 13:09:47
URL: http://jennysgomma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0