Kockum Durkslag !


Hej!
I helgen berättade jag ju att jag var på loppis hela dagen, fyndade detta fina gammla durkslag för 10 :-
Som hittat, hade verkligen tur, för dom stod och packade upp sakerna när vi kom.
Tror inte hon hade nån aning om vad det var för märke...
Lyckliga jag *hihih*
Mannen tyckte för en gungs skull det var ett bra fynd han med.



Durkslaget får hänga blande det nya :)



Idag var det full jobbar dag 7´00-16´00 lite smått stressigt, eftersom vi har med oss papper med oss ut, sås tård et enligt tidmässigt hur länge vi ska varje hos varje vårdtagare. Det kan bli lite stressigt om man i början som jag stirrar sig blind på sin lapp man har. Så idag blev det en fri dag från toa och mat...

*Kan inte fatta att man inte han å äta eller gå på toa*
Hoppas jag inte somanr framför Allsång på skansken ikväll med!

Idag e man lite seg så det blir nog bara ta det lungt i soffan :)

Ses snart igen.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: janni

Vilket fynd! Alltid lika roligt att fynda:)

2011-08-11 @ 09:13:50
Postat av: janni

Förresten! Om du vill kika in hos mig och se hur jag har det så hittar du mig på styleroom (jannimaya) :)

2011-08-11 @ 16:45:03
Postat av: mamma

så fint det var det var inte nytt

2011-08-11 @ 22:15:40
Postat av: Sophia

Hello =)

Fd madame vit nuvarande lucky me =)

Ja kunde hålla mig 24 timmar från att blogga haha.

Har en NY blogg, du är den enda som nu har adressen dit =))

Kram Fia

2011-08-13 @ 11:43:23
URL: http://www.luckymeathome.blogspot.com
Postat av: Hanna J

Vilket fint gammalt durkslag! Riktig lantlig känsla över det.

Det är en fördel att jobba i privata hemtjänsten, där är det personalvård och man hinner alltid äta!!

Iaf på mitt företag jag jobbar för! Kram från Hanna (kusin)

2011-08-18 @ 20:21:21
Postat av: Fia

Hej

Hur har du det? Saknar dina inlägg:(

Kram

2011-08-20 @ 22:16:53
URL: http://Www.mywhitesecret.blogspot.com
Postat av: janni

Hoppas du kommer igen med ett nytt inlägg snart...



Mvh/Janni

2011-08-27 @ 06:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0