Vårdag!



Nu känns det som vår, när blommorna börjar komma




Vårtecken

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen fram till 15´00.
Guud vilket härligt å soligt väder, varit minst 15 grader ute. Nästan så man ville ta av sig jackan. Men man ska ju inte ta av sig för tidigt har jag fått lära mig.

Efter en härlig promenad så åt vi hos pizzerian som ligger här i närheten.
Pizzan var jättegod, tjock botten och mycket god kebabsås.
Alltid samma pizza som beställs :)

Både jag & Love provade våra nya jackor idag, min jacka jag beställde på HM var bara såå skön & lätt å ha på sig. Passade på att ta en massa kort ute idag på barnen, blev riktigt fina kort ute. Men utekort brukar ju alltid bli bra.
I eftermiddas var vi på 19-års kalas, då Andreas syster fyllde år.
Skönt att komma hem och bara mysa nu. Borta bra, men hemma bäst!




Utanför där vi bor...



I helgen ska det få inhandlas en ny vårmössa.



Kul å gå balansgång



Lilla tjejen, innan vi ska åka på kalas.
Ytterkläder - HM



Bjuder på en liten bild på mig :)

Varit en helt underbar dag ute med familjen, hoppas på flera dagar som dessa.

Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: morfar

jättefina barn och kläder

2011-04-10 @ 21:14:11
Postat av: Viktoria

Mycket fina bilder, love börjar bli en stor kille (:

2011-04-11 @ 11:15:19
URL: http://everymoment.webblogg.se/
Postat av: Julias vita drömmar

Hej :)



Så fina ni är allesammans. Våren är alldeles underbar!



Kram/Julia

2011-04-11 @ 17:27:27
URL: http://www.juliasvitadrommar.se
Postat av: Heléne

Ljuvliga bilder på dig och dina fina barn.



Kramis/Heléne

2011-04-11 @ 21:54:34
URL: http://lillagardshuset.blogspot.com
Postat av: KusinHanna

Vad fina ni är, vilka fina glasögon du har... ;=)

2011-04-17 @ 11:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0