Vår & Sommar beställningen...



Skönaste *virkade* toppen



Brottarlinné



Mysiga sommarskjortan -Tyckte den var lite bäck/bölja liknande :)



*slappe T-shirt*

Älskade färgen & gosiga kvalitén
Tanken var menad till mannen, men jag snodde den ;)
Kan vara lite coolt till ett par beiga chinos.



Som kommer från HM.
Blev en del blått, eller ja rättare sagt allting blev i blåt/vit.
Ett par jeans shorts kom med också, så nu gäller det att var sparsam med godiset.
Jag som e sån gottegris, uchh!!

Idag har jag varit hos tandläkaren, lagat hål.
Ja inte kul det heller, men han som jag har e såå lugn. Det känns därför jättebra att gå dit, kanske inte för plånboken med det andra :)

Sedan kom det lite fikabesök, snälla syster kom med 2 bilar & en docka till tjejen.
Tack, så hemskt mycket! Det hade du inte behövt.
Men uppskattat blev det :)

Idag var jag & hämtade mitt lilla paket från Jordgubbar med mjölk- Lemonade lådan!
Min mobil dog precis när jag skulle uppge löpnr, men frågade om det gick bra ändå med bara leg. Åh det gick bra. Hon frågade var paketet kom ifrån?
Då sa jag -Jordgubbar med mjölk
Hon sa- Skrattade och tyckte det var ett mysigt namn på en butik.

Underbar fortsatt kväll.
Nu ska jag lägga Love, Madicken somnade i famnen *mysigt*

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

ni är några riktiga mysisar kramar till er alla

2011-04-12 @ 19:56:04
Postat av: Fia

Halloj!!

Grymt snygga kläder!!! Älskar det blå nu till vår/sommar.

Köpte mig ett par beiga chinos nyligen, vill ha dem i militärgrönt också =) Drömma går ju ;;)

Ang lampan så blir det en vi ska ha, vi ska ha ett mindre köksbord än det vi har idag =)

Längtar tills på torsdag hihih =)))



Kram Fia

2011-04-12 @ 20:13:47
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: Hem och Lycka

Lustigt, var också hos tandläkaren idag, fick också laga ett hål. Fyy vad det sved i plånboken, tänk vad mycket trevligt man hade kunnat gjort för de slantarna.. ;-)



kram Mia

2011-04-12 @ 22:56:29
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Linda

Klart jag ska skämma bort mina älskade syster barn....I love Dom

2011-04-14 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0