Färska blommor!



Färska blommor



Smygstartat med liten påskblomma :)



Provade på att köpa andra lösblommor igår, *pappegojatulpaner*
lite roligt namn. Heter dom verkligen det ?

Glasvas/äldre



Go Kväll!

Idag har det varit superfint, soligt väder :)
Själv har jag & syster varit på Loppis & kollat lite i stan. Såg i skyltfönstret, den fina kollektionen
av *Vintage Stories* kläderna, hittade en jättefin klänning, å söta mammeluckor till tjejen. Vill ha!!

På Loppisen var det ganska lungt på den fronten, hittade en vit liten läslampa till Love för 10 :- så jag köpte den så får jag se om den kommer till andvändning. Den var i väldigt fint skick på själva *plåtlacken* eller ja hur säger man :)
Blev köpte ett vit bäck/bölja påslakan till Love, så det blir nog ett vit med soh kuddar. Tror att en Himla kudde som Julia har i sin butik får komma hem med. Kommer bli jättefint å enkelt. Inte för mycket färg.

Sen så köpte jag ett jättesöt liten *gammaldags* liten kritask för 19 :-
Den var bara för söt, får nog vara i Lemonade lådan.

Var och kollade på ett Månbord igår, det var precis ett sådant jag ville ha!!!
Perfekt med lite vitt färg på *fniss*

Idag hämtade Andreas och ut paket från våran HM- vår/sommar beställning, kläderna till barnen var jättefina.
2 plagg skickades tillbaka. Sen så mina kläder var inte såå bra som jag trodde, men behåll *mina blåa kläder* jag köpte. Andra fick åka tillbaka.

Jackan från Nelly, var riktigt fin! Stövlarna var fel storlek på. Typsikt! Så dom får skickas tillbaka.
Vi Funderar starkt på att köpa en till Madicken med.

Nu ska jag gå sätta mig i soffan å mysa med lite *Lilla huset på prärien*

Pss. Idag är mina föräldrar i gbg och ska kolla på den lilla butiken som ligger utanför kungälv *stinas butik*
Ellis corner som har lite av sina saker där.  Jag blir inte avundsjuk, inte alls.
Men söta Mia med Ellis corner har ordnat så min lilla vita keramikljusstake kommer vara där som min mamma ska hämta åt mig. Keramikljusstaken e ju bara såå fin.

Tack Mia!!



Bild lånad från Ellis Corner.se

Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej..



Blev jättefint med Lexington kudden och HIMLA =)

Förstår att du vill ha ljusstaken, den är helt underbar!! Vilken lycka =)

Låter som det kommer bli dunderfint i hans rum, vitt är aldrig fel ;)

Hittade äntligen en matta nu, hos Julia förstås =)) den vita Nyblom & Kollèn, inte plast hihi =)



Kram Fia

2011-04-09 @ 22:15:58
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: Hem och Lycka

Älskar både Lexington och Himla, så fint! Hoppas att du blir nöjd med ljusstaken!



kram Mia

2011-04-10 @ 10:09:21
URL: http://hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0