Nyklippta!



Nyklippt hos Frisören för första gången!
Satt *stilla* i en hel halvtimme, det var inte illa tyckte mamma :)
Med mutning så klart med pimpim.
Vi ville ju gärna ha kvar längderna där bak, så vi sa att vi gör en *hockeyfrilla* nu när sommaren kommer, kan det vara lite svettigt att ha långt hår i nacken och på sidorna.
Första gången som han äter godis. Kommer inte vara någon vana. Eftersom vi inte ger barnen godis så vet han ju inte heller vad det är för något. Han trodde han fick *kaka*

Även jag ska strax iväg å klipp mig, ( mannen var iväg igår ) men ska bara klippa topparna. Har klippt mig kort några gånger, inget som jag har trivts med. Vill gärna kunna sätta upp det i fläta eller *knut*  Det e mera jag!



Nu är det snart fixat med packningen bara lite smått imorgon innan man åker iväg på våran lilla *minisemseter*
Åhh ska bli såå kul och mysigt.
Ta ett glas vin med lite nötter till :) Med trevligt sällskap!



Nya *special* nummret kommer att åka ner i väskan.

Innan jag & barnen åker imorogn bitti, så ska vi träffa mamma i stan å köpa lite mat å fika och kolla lite i affärer innan vi åker till campingen.

Jag kommer att ha med mig min kamera, men har ingen bärbar data som vill som jag vill, så bilder får ni se när vi kommer hem :)
Så nu blir det lite *bloggpause* fram till nästa vecka tills vi kommer hem.

Önskar  alla en Trevlig Påsk
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Siken lite sötnos (:

2011-04-20 @ 18:41:09
URL: http://everymoment.webblogg.se/
Postat av: Jenny!

ok

2011-04-20 @ 19:24:58
URL: http://jennymahler.blogg.se/
Postat av: MAMMA

SÅ FIN LOVE VAR SES I MORGON KRAM TILL ER ALLA

2011-04-20 @ 20:38:34
Postat av: MAMMA

2011-04-20 @ 20:49:10
Postat av: Emma

Hoppas ni får det trevligt på campingen! :) Kram

2011-04-20 @ 21:10:43
Postat av: PAPPA

NU HAR LOVE BLIVIT EN KILLE MED EN TUFF FRISYR GÅR AN FÖR NI SOM KAN GÅ OCH FIKA I MORGON

2011-04-20 @ 21:11:21
Postat av: emmeli rybeck

TACKA ALLA!

2011-04-20 @ 21:11:27
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0