Nya Lantliv!




Nya Lantliv


Hej!

Här som hos alla andra så skall det läsas i nya numret av Lantliv- där Marits vita skrin är med.
Jag hade tagit en prenumeration på tidningen, men den började inte gälla för änns nästa nr.
Så då gick jag ner till affären och köpte tidning med lite godis till :)


Här e det bar en slappedag med inga måsten, barnen är på bättringsvägar, vilket e skönt.
Nyligen åt vi Lax & potatis med romsås. Gottit!

Imorgon bär det av mot en liten mysig *utflykt* känns som de var evigheter sen jag och Andreas gjorde något tillsammans. Ska bli såå kul.

Många roliga saker händer imorgon
*Utflykt
*Loppisen börjar här i Tvååker
*Hämta mitt nya månbord :) då ska det fixas å donas- Tänker så det knakar vad som skall vara på där.

Vi fick en riktigt god nyhet idag! Berättar mer om det senare...



Önskar alla en trevlig dag.
Kramar Emmeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0