Barnmarkand & nytt kakfat !



Många stod i kö för att komma in



Mitt nya kakfat som invigdes när Barnens gudmor kom på fikabesök.



Söt kakfat på fot. Köptes på Gekås för 29 :-
Dock inget HD fat men det påminner lite om det jag sett hos Julia!
Kul när man kan göra liknande fynd.
Ångrar dock att jag inte köpte ett till.



Var bara tvungen att visa dom nya servetterna som inhandlades när vi handlade :)
Så klart det blev blå/vit.

Tallrik - Orrefors
Glas - Rusta



Hej!!

Här hos oss är det ruggigt väder, regnar & myser med familjen.
Igår var jag & syster på Loppis & den *stora barnmarkanden* som jag tror är 1 gång/år.
Säljarna kommer dit dagen innan & lägger ut sina kläder på olika storleksbord.
Det är alltså inte säljarna själva som står å säljer, dom har själv namnat sina kläder med ett nr & pris. Sen så ordnas det efteråt marknaden är slut hur mycket var och en fått sålt för.

Kan säga att det var mycket folk och alla *även jag* röjde å roffade åt sig kläder m.m
Allt från kläder, leksaker, böcker, pussel, gåstolar, skor o.s.v

Jag tyckte jag fick riktiga bra fynd med regnställ till tjejen för 30 :- knappt använt, regnstövlar till killen för 10 :- heller inte använda knappt. Jättebra till dagis.

Jag e kräsen av mig så jag kollade på kläderna väldigt noga innan så det inte var hål eller nopprigt.
Kläderna jag tog såg hur nya ut som helst. Det blev en kasse för 300 :- med lite toppar å luvjackor och jeans, mest blev det till tjejen. Tyckte det var svårare att hitta till killen.

Nu snart blir det Tvätt & god mat.
Senare på eftermiddagen blir det att Heja på söta Gudmor som skall spela kval till div 1.

Heja Heja !!

Fortsatt trevlig dag
Kramar Emmeli!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack, Ja vi har gjort den själva, blev riktigt nöjd. Ja gardinen ska vara vit. Har du tips på vad man kan hitta snygga vita? :)



Kram

2011-04-04 @ 13:52:54
URL: http://everymoment.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0