Höstkänsla i sovrummet !


Hej!

Igår höll jag på sen kl 06´00 på morgonen med att tvätta städa å piffa sovrummet, avslutade dagen med en liten loppis runda med barnen och fika hos syster. Gjorde klart ett litet fynd :)

Fyndet är tanken att ha i Love´s rum :)

Det blev lite piffing med lite

*Nya påslakan från HM-Home härliga gråa Linne´påslakanset
( passade på när man hade 25% rabatt )
Ni som har funderingar på att köpa dessa påslakan- KLART VÄRT DET!

* Mitt lilla loppisfynd - ett litet bord. Som får agerar som nattduksbord. För en liten höstlig känsla.
Får en känsla av Gotlandstil, Goda Ernst :)

* Mitt bagaeloppisfynd- Gammal industri lampa. Snälla pappa var här och hjälpte mig koppla om kontakten.
( Men har lite funderingar på en snygg vit Jieldé lampa-Bordslampa ?? )

* Mina mist kuddar som beställdes av Julia förra hösten får nu komma fram för en ombonad känsla

*Härliga fårskinns pläd på golvet. Värmer gott på vintern :)

* Kammarljusstaken från Ellis corner kunde inte passa bättre tyckte jag på bordet.

* Krukorna har fått lite gröna växter.

Önskelistan !!

* En Roberts radio på bordet
* Tv - Så man kan ligga å kolla på filmer på kvällarna :)
























Hoppas ni har en trevlig dag.
Här blir det forsättning av tvätt ( igen ) nu på sista tiden e det svårt att få tag i tvättider...
Sen blir det av att hämta lilla loppisfyndet, sen till BVC med Madicken.

Snälla mamma följer med och en kopp kaffe blir det nog med :)

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: janni

Hej!

Va mysigt och höstligt det blev i sovrummet! Och med fårskinnet på golvet.



Är glad idag då jag gjorde ett par fynd på second hand:) En bast/stråväska i lite Tine K stil och en stor tallrikshylla som jag ska måla och sätta upp i köket! Priset blev 55 kr för hela kalaset! Såå kul!



Tine K krukorna är verkligen så fina!

Ha en trevlig kväll!



Mvh/Janni



2011-09-01 @ 19:18:46
Postat av: janni

Glömde säga att det ser jättemysigt ut med bordet! Bröt ju av på ett härligt sätt:)

2011-09-02 @ 06:54:56
Postat av: Hem och lycka

Underbart Emmeli!

Kram

2011-09-02 @ 14:28:04
URL: http://Hemochlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0