Sockersöt till en liten sessa!


Hej!

Hoppas ni mår bra! Det var ett tag sedan jag var inne här. Vart mycket nu.
Tiden bara rinner iväg känns det som, åhh snart är det juletid då planeras å fixas det inför det ! Kul!

Hittade detta söta påslakanset till lilla Madicken på HM, sida.










Bilder från Hm sida.

Det enda *problemet* just nu e vilka kuddar ska man ha till.
Hmm lite svårtatt välja alla e juu såå fina.

Är ju dock inte så förtjust i att det e texter på kuddar men den e tilltalande på något vis ?!
Men är lite smått trött på dom här babypåslakana nu, samma varje gång som bytas av med. Börjar bli lite smått *taskiga* nu ;)

Funderar starkt på att ha vanligt täcke nu och bädda med.
Någon där ute som köpte nån av produkterna om det ser lika fint ut som det gör på bilderna.
Har ju handlat på HM sidan innan, och inte blivit besviken.

Nu e det snart dags för min jobbar helg!
Trevlig helg!


Kramar Emmeli!

Soul of himla kuddar till salu !

Säljer mina soul of himla kuddar-Färgen mist

MAILA MIG GÄRNA FÖR PRIS

[email protected]





Kommer från ett Djur & rökfritt hem

Mvh Emmeli

Höstligt och bruna nyanser !



Hej!!

Här hemma går det faktiskt åt rätt håll :) skönt det. Madickens vattenkopper var väldigt lindrigt, några stycken på hjässan å ansiktet. Så på måndag börjar jag jobba igen :)
Då hoppas jag faktiskt inte att Love får det... hmm
Ja det återstår å ser. Inte så populärt att vara hemma från jobbet, men vad ska man göra ibland.

Här hemma så ändras det sakta om, en känsla av ombonad å mycket levande ljus och mysa på kvällarna.
Idag var det en sådan där dag då man får ett ryck å röjer å städar å damsuger * typ överallt* där man inte ser ;)

Blev lite piffing i Madickens lilla vrå!




Nystädat och nybäddat = Härligt!



Lite brunt, beige, korgmatrial känns som en ombonad känsla.



Förra årets höstpläd har hamnat här :)
Med den söta volang kudden - Från Julia´s butik



Blivit såld på kjolar nu i höst.
Denna söta volangkjol köpte jag för ett tag sedan, hänger mera i den *uppdaterade garderoben*
Andra kjolar och toppar som matchar varandra. Den söta pälsvästen från Hm har ju självklart fått komma med hem oxå ;)

Vi har en del som fyller år i oktober månad så det passar ju bra!
Kan ju jag nu med börja andvända min lilla puderrosa ballongkjol :)

Ha en fortsatt go kväll.
Nu blir det dush och krypa upp i soffan med Idol :)

Kramar Emmeli!

Vattenkopper...



Hej!!

Kikar in för att säga hej :)
Önska alla en trevlig helg. Själv så blir det jobb i helgen, resten av veckan blir det att vara hemma för vård av barn. Då lilla tjejen har fått vattenkopper, kan ju hoppas i ( oturen ) att Love får det med nu!!

Annars blir det bara mysa till helgen som kommer.
Tänker äta min favvo rätt Lax och potatis och kolla på Zlatan som spelar ikväll.

Under dagen har jag faktiskt hållt mig sysselsatt ;)
Men att måla mitt lilla fynd som snart e färdigt!




Snuttis och Docka får följa med överallt nu :)




Man kan tro att Love är sjuk med, då han slappat framför Musse ett bra tag!!

Ha en trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Höstkänsla i sovrummet !


Hej!

Igår höll jag på sen kl 06´00 på morgonen med att tvätta städa å piffa sovrummet, avslutade dagen med en liten loppis runda med barnen och fika hos syster. Gjorde klart ett litet fynd :)

Fyndet är tanken att ha i Love´s rum :)

Det blev lite piffing med lite

*Nya påslakan från HM-Home härliga gråa Linne´påslakanset
( passade på när man hade 25% rabatt )
Ni som har funderingar på att köpa dessa påslakan- KLART VÄRT DET!

* Mitt lilla loppisfynd - ett litet bord. Som får agerar som nattduksbord. För en liten höstlig känsla.
Får en känsla av Gotlandstil, Goda Ernst :)

* Mitt bagaeloppisfynd- Gammal industri lampa. Snälla pappa var här och hjälpte mig koppla om kontakten.
( Men har lite funderingar på en snygg vit Jieldé lampa-Bordslampa ?? )

* Mina mist kuddar som beställdes av Julia förra hösten får nu komma fram för en ombonad känsla

*Härliga fårskinns pläd på golvet. Värmer gott på vintern :)

* Kammarljusstaken från Ellis corner kunde inte passa bättre tyckte jag på bordet.

* Krukorna har fått lite gröna växter.

Önskelistan !!

* En Roberts radio på bordet
* Tv - Så man kan ligga å kolla på filmer på kvällarna :)
























Hoppas ni har en trevlig dag.
Här blir det forsättning av tvätt ( igen ) nu på sista tiden e det svårt att få tag i tvättider...
Sen blir det av att hämta lilla loppisfyndet, sen till BVC med Madicken.

Snälla mamma följer med och en kopp kaffe blir det nog med :)

Kramar Emmeli!

RSS 2.0