Sommarens härliga pläd!



Sommrig och småblommig pläd
Kommer från Julias Butik.



Vita fräscha linne kuddar - Himla
Den smidiga lättplacerad silverbricka
Kuddar & silverbricka - Julias Butik.

Den söta kannan kommer från Jordgubbar med Mjölk
Jättefin å ha sommarens blommor i.



Senaste loppisfyndet ju denna vita Himla kudden för 15 :-
som jag berättade om sist



Pläden kommer från HM förra våren. Finns nog inte nu att få tag i nu.

Hej!

Solen skiner lite gran, man ser att det blåser i träderna. Men inget som man inte kan gå ut i.
Efter vi hämtat Love på dagis så blir det en tur till stan igen :) då Madicken ska på BVC kontroll.
Sen så är Mamma med mig så det blir nog lite fika på stan å bara mysa.
Lilla väskan är packan med lite *ta med fika hemifrån till barnen*

Äntligen så har jag fått pynta om lite i vardagsrummet :)
Småblommigt å härlig färg nu till sommaren. Då det var en rejäl pläd som täcker mycket av soffan.

Skrev ju igår att vi skulle till tatueraren, så igår blev det en *liten* tatuering :)
Visar er nu i veckan, Supernöjd!

Ha en trevlig forsatt dag alla där ute.

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

den tatuering du gjorde passar dig till 100 procent jag såg denidag kramar

2011-05-26 @ 19:26:44
Postat av: Emmeli

Tack mamma!!

Trodde kanske inte du gilldae den.

2011-05-26 @ 19:27:56
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0