Rörstrand Assietter!



I Lördas när vi var på Loppis, så fick jag syn på dessa fina små assietter.
5:-/st och hade tur att det fanns 6 stycken av dom.
Dom låg långt långt in bland porslinet.
Ibland får man ha lite tur :)



Sommaren´s lilla tallrik för en go kaka och god Jordgubbsaft.

Hej!

Lite senare idag så ska vi *jag* på kalas, hos min syster´s sambo som fyller år.
Barnen och jag har precis kollat på Kalle Blomqvist och Rasmus- Han e duktig den där mästerdektetiven.
Nu blir det lite mellanmål så vi får se vad köket erbjuder idag!



Igår när vi var ute, så plockade mamma lite *blommor* häckblomma
Bra lösning för tillfället :) hade inga vita lösblommor som jag ville ha!

Trevlig dag
Kram Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men du vad snyggt det blev med klädställningen!! Bler sugen på det själv =) Ser så fräscht ut.

Och vilka tallrikar sen!! Supersöta !!

Gardinerna som jag köpte av dig är perfekta!!! Såååå grymt fina.



Kramar

2011-05-03 @ 19:53:23
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mamma

du e en riktig loppis fru tycker din mamma kramar

2011-05-03 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0