Renbäddat i Sovrummet...



Med Bäckebölja

Ett härligt svalt påslakan med blommigt mönster inför sommaren.
Klassiska färger som Blått & vitt.
Först var jag lite tveksamt, att det kunde bli *för mycket* men när jag väl börja dona å damma så blev det jättefint. Jag brukar vara lite dålig på att köpa *textiler* till just sovrummet, men nu det sista har jag fastnat för just Bäckebölja matrialet... Vet inte varför men så är det :)



Ni anar inte hur länge jag stod å fixa å trixa med kuddarna innan jag blev nöjd.



Härlig blandning av både Soul of Himla och Hemtex



Påslakanset nu på Hemtex för 199:- istället för 299:-
Detta påslakan heter Nelly-Blå


Hej!

På morgonkvisten har jag hunnit med det mesta, städat donat damsugit diskat, åh snart är det tvättdags kl 12´00
jippi, men det känns skönt när det e tomt i tvättkorgen * eller ja för stunden iallafall*

Imorgon bär det av mot husvagnen, där mamma å pappa ligger över sommaren. Jag och Madicken tar en tur dit och sen så blir det lite Ikea * då jag hoppas det finns på lager det barnbord jag vill ha och stol* sen liten tur till 2 andra små inredningsbutiker ;) Jag längtar redan jippi!! Tror en till väntar ;)

På söndag är det Mors Dag och det firar vi genom att sova över hos goa Mormor från lör-sön

Hoppas ni har det bra där ute.
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma var det i dag

var det värmer när du skriver lilla mamma lilla emmeli

2011-05-27 @ 20:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0