*Nova Bags Andrea*



Min nya lilla iphone *väska*

Åhh bara älskar den!, Den var lika fin på bilden som den var i verkligheten :) när jag öppnade paketet idag!
Smidig & litet mobilfodral. Perfekt för lite pengar och visakortet. En nyckel för hemmet går helt klart plats med.
Som småbarnsmamma tycker jag det e skönt att ha en *lätt* väska på sig när man går på stan.
Inget som är i vägen. Sen brukar det alltid finnas med en annan väska till barnen om det skulle krisa sig.
Men som ni vet så har jag ju spanat å spanat på en väska länge, men inte hittat någon som fallit mig i smaken.
Då tyckte jag *till å med mannen* att denna var en bra lösning nu till våren och sommaren.



Äkta skinn i vit matrial med magnetlås och 2 st dragkedjor på baksidan.
Beställde hem den hos alvas.se


Fortsatt Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

smidigt att bankkort och nycklar får plats med :) borde kanske satsa på en sån jag med hihi

2011-05-06 @ 11:34:32
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0