Jag drömmer....



Bild lånad från nätet.

Om en vit Tolix stol till mitt lilla skrivbord
Kontrast mot gammalt och nytt.

Tror den hade suttit som smäcken här hemma hos oss :)
Jag fyller ju inte förräns i oktober, men drömma man kan ju få göra.
Den e ju inte så blodigt dyr om man ska ha en ;)
Tror jag ska försöka spara till en sådan här stol
1800 :-


Sen var jag inne på Hemtex hemsida och hittade detta söta blåvita blommiga klassiska påslakanset till sovrummet.
Nu till sommaren, och få en annan känsla Tror jag får gå in i butiken och kolla på det.
Det är ju ett bäck/bölja vilket jag älskar. Jag e så nöjd med dom vita vi har.
Någon som har köpt? och vet hur dom e i verkligheten??



Bild lånad från Hemtex

Här hos oss regnar det å regnar det. Mysigt när man e inomhus :)
Lilla tjejen har somnat nu och Love har långdag på Dagis så nu tänkte jag krypa upp i soffan och kolla på
*Våra bästa år*


Fortsatt trevlig dag
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Margareta Alard

Ha, en bra dag själv. Ibland kan det vara mysigt med regn, att få vara inne....

Dom stolarna är jätte snygga, vill själv ha en.....

Kramis.......

2011-05-17 @ 10:13:34
Postat av: mamma

stolen var jättefin då blir det pengar på 29 årsdagen kramar till emmeli

2011-05-17 @ 19:01:57
Postat av: Emmeli

Åhh mamma du e för go! Pengar e alltid tacksamt :)



kram på dig

2011-05-17 @ 19:45:48
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0