Förvaring!



Denna söta tidningsväskan  köpte jag förra våren av Julia, och den e bara så fin.
Lättplacerad och passar överallt
.



Ändrade om lite, väska har stått uppe på hatthyllan innan.
Men nu ser man den på ett annat sätt.
Det är väl det som e så roligt med våra årstider att man ändrar å donar :)



Blandad keramik



Korgen som innan stod i sovrummet hamnat i vardagsrummet.
Lätttillgängligt med filtar. Spelar ingen roll hur varmt det är, så tar Love en filt och kryper upp i soffan.

Hej!

Som ni alla vet så älskar jag ju förvaring:)
Nu hade det precis kommit in en till förvaringskorg hos Julia!
Den var ju bara såå fin!
Jag tror att den kommer att hamna hos Madicken, till hennes leksaker.

Meningen med Barnloppisen var ju att tjäna en liten slant vilket jag gjorde, så nu väntar min härliga pläd som jag pratat om här hemma och lite annat smått å gott :)

Härlig dag! Varit ute en stund, men känner mig riktigt trött & ont i huvudet.
Inte roligt alls. Så nu blir det soffan för mig!


Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad fint det blev!!!Är så avis på din korg/väska =))))

Hoppas huvudvärken ger sig =((



Kram Fia

2011-05-11 @ 18:17:42
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: mamma

vila lite och bara slappa du behöver de kramar till dig

2011-05-11 @ 18:48:04
Postat av: Fia

Bra filmtips, hade glömt att vi har Dear John =)))

Jag skulle vilja ha hela Beverly Hills boxen =))

Hoppas att allt är bra med dig? saknar dina inlägg =((



Kram

2011-05-16 @ 09:56:34
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0