Barnloppis!



En dagens dos av lite nya kläder :) och en härlig solbränna
Fixar ordning mig inför Loppisen imorse.



Min nya lilla väska som kom väl till hands



Inne i lokalen där folket förbereder och fixar innan *kunderna* kommer.



Jag valde att inte gå runt och *rota* denna gången ;) tänkte jag skulle komma hem med lite pengar istället för att inte köpa ! Det gick faktiskt kanon.
Köpte inga barnkläder.
Men jag fyndade dock något väldigt sött till tjejen :) så nu blir det lite *sprut*målning och lite funderingar på rummet. Ska nog möblera om lite, tror det kommer bli superfint i slutändan hoppas jag.

Så nu blir det att leta tyg *Greengate* och ev nån mer större kanin ;) jag som e så svag för dom fina maileg kaninerna.

För länge länge sedan så var det ett repotage *hoppas hoppas* jag sparat tidningen, i Allt i hemmet tidningen.
Där det var ett jättemysigt barnrum som har länge inspirerat mig. Där det var vita möbler, gammalt och nytt. Mycke kaniner och en liten rottingsoffa.

Så ja kära vänner en liten minisoffa har jag fyndat - Så vit kommer den att bli.
Men lite nytt tyg på dynan å nån kudde.



Tjejen som sålde den, prutade med sig själv så för 40 kr fick jag den för!



Så nu blir det att leta upp tidningen :)

Här e superfint väder ute, sa till mannen att gå ut å sola nu !!!

Trevlig kväll
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mormor

så fint det blir madicken när mamma målat soffan till dig kramar

2011-05-09 @ 18:47:06
Postat av: Angelica

Va söt den va :) kommer bli kanon när den blir vit och ny dyna. När är planen att de ska vara klart? så jag vet vad jag har för tid att spela på :) KRAM

2011-05-11 @ 14:13:56
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0