Barninspiration!



















Kaniner i massor, Maileg plancsh, Gammalt & nytt. Vita & rosa nyanser, gamla möbler.
Kan det bli bättre i ett barnrum :)

Eftersom jag inte ännu har lyckats få tag i tidningen så fotade jag på dataskärmen så ni kunde få se vilket reportage det var jag menade :)

Tips från tidningen.



Solen skiner och jag e nydushad och lite nya kläder.
Snart bär det in mot stan jag å Lilla tjejen ska ha egen Mor & Dotter tid i helgen.
Vi ska vara hos mormor och morfar å på lörda ska vi se om vi kan göra lite fynd uppe på Gekås :)

Lite småärenden som skall utträttas bla hitta ett tyg till dynan och skum*dyna*
Men min mamma kom på en idé att köpa en liten barnvagga - madrass så kan man klippa till hur man vill ha det. Det kanske till å med blir billigare än att köpa i en tygaffär. Återstår å ser.

Ha alla en underbar helg
Kramar Emmeli!

Så ses vi till veckan.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

När vi gjorde våran sängstomme köpte vi "skum" på Åhlens va inte så farligt dyrt. (:



Ha en mysig helg!

2011-05-20 @ 12:06:06
URL: http://everymoment.webblogg.se/
Postat av: mamma

så fint blir det när du har pyntat till madicken du är otrolig att få det bra kramar till er trevlig helg har vi haft vi 4

2011-05-22 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0