3 Loppisar på en dag!



3 Loppisar på en dag, det e inte illa :) för att vara här i lilla Tvååker.
Igår så tog jag en sväng runt om loppisarna och gjorde riktigt bra fynd.


Första loppisen var kl 10´00 då följde Madicken med mig :)

Det var en loppis som en familj hade anordnat.
Fynd
* En plåtlampa för 10:- som för nuvarande e orange, som ska bli vit med vita textilsladden som hänger i taket nu.
*Ett vitt Himla linne kuddfodral för 15:- då vet ni nån som blev glad- Tvättade det igår i klorin. Superfint blev det.
*En liten verktygs*hylla* för 30 :- till Love, men tjejen tycker den e lika rolig.



Passa på att fota skylten från andra sidan gatan :)



Tur man ha vagn så man kan lägga alla fynd *fniss*

Efter en tur hemma och ätit lite gott så gick vi till den andre loppisen *den  som e varje söndag kl 14´00*
Fyndade lite böcker till tjejen, har nämiligen en liten ideé om en tallrikshylla av någon form av slag. Som kan se ut som en tallrikshylla eller om jag hittar något som påminer om en hylla som man kan ha lite barnböcker i hennes nivå. Jag vet var den ska vara men nu gäller det bara att fynda det man letar efter med.
Inte alltid så lätt men ibland har man tur....
Precis när vi skulle gå så spöregnade  det vekligen, mannen var jätteglad att det *regnade* men som tur var så avtog det rätt så snabbt.

Efter det gick vi på den 3:e loppisen



som min systerdotter´s klass hade ordnat.

Blev lite knoppussel.


Ny vecka och längtar redan till helgen då det händer saker ;)
Min tanke vara att lägga ut detta inlägget igår kväll, men mannen börjar ha datan allt mer på kvällarna han med. Så vi får turas om lite.

Min bärbara data e sönder nämligen :(
Och vi pratat länge om en tv till sovrummet då man kan krypa upp på kvällen å se massa massa serier :)
Älskar tv serier *boxar*

eller en liten liten data... hmm man vill ju ha så mycket.

Nu ska jag lägga tjejen.

Ha en bra dag
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: mamma

det är inte dumt med loppisar när man hitta såna fina fynd nu får vi se om vi kan fynda på lördag du vet vart vi ska hän ses på lördag kramar mamma pappa

2011-05-16 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0