Vårnytt!


Kavaj-Lindex


Linne- Nelly


Skjorta- HM
Även beställd i den vit/blå så go & ha på sig.



Reebok- Intersport
Självklart blev det vita skor nu till våren :)
Jättesköna att gå i, ville ha så det var högre baktill.



Humanity armband- Nelly


Underbar dag, solen fortsätter å skiner. En god vän har varit här på fika och promenad.
Här e lite nytt i gaderoben som flyttat hem till mig :) brukar vara rätt så tomt annars.
Kavajen e jag riktigt nöjd med, köpte den nu på rean :) kommer nog bli riktigt fint till jeans shorts.
Jeansshorts å linne blir det nog en hel del till sommaren, inte så mycket för klänningar.

Ikväll är jag själv hemma så nu skall jag gå förbereda inför läggning.

Fortsatt fin kväll.

Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Sååå snygga kläder. Förstår att du är nöjd =))

Ska kolla in skjortan i morgon tänkte jag. Hur är den i storleken och modellen? Vill ha den till leggings ;)



Kram Fia

2011-03-24 @ 20:21:44
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: Heléne

Snyggt. Älskar armbandet vääääldigt mycke.



Kramis/Heléne

2011-03-24 @ 22:46:49
URL: http://www.lillagardshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0