Lite kök & lite blått..



Helbild på köket



Tallrikshylla-Nordal
Nystädat och piffat.



Himla kökshandukar & Durkslag/sked/grytunderlägg - Julias Butik.

Tre krokar...
Inspirationen fick jag från söta Julia!
Älskar mitt nya lilla redskap *durkslag* som kommer från Nigella Lawson.



Brödlåda- Julias Butik

Köket lilla vrå, inte stort men det fungerar så länge...



Kanna & burk IB Laursen- Julias Butik

Färska kryddor- Blomsterlandet
Lite nya oljor som skall få testas på maten.
Provade lite färska kryddor på kycklingen vi gjorde igår.. Mmmm gottit




Få in lite lantilg inspiration köpte jag ett diskställ i trä, bestickhållaren från loppis.
Tvål HD & Flaskborste- Elliscorner



Saknar verkligen öppna hyllplan som man kan ha lite förvaring på :)
Sett andra bloggare som har sina kökshandukar på hyllplanet, såå fint.
Så nu ligger mina i en liten vit korg, nära till hands.

Funderar på om jag kanske skulle ha en i trä, träkorg?

I helgen har det städats, piffats å donats.
Sprungit på loppis och umgåtts med kära.
Jag kände för lite nytt i köket, så det blev mycket fint av Julias butik.
Allting går i mestadels creme/vit och lite blått nu inför våren/sommaren.

Ny vecka å nya möjligheter.

Kramar Emmeli!



Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh så fint du har i ditt kök. Måååååånga fina saker som jag vill ha;).



Kramis/Heléne

2011-03-29 @ 19:49:59
URL: http://lillagardshuset.blogspot.com
Postat av: Emmeli Rybeck

Tack snälla du :)

2011-03-29 @ 20:06:56
URL: http://emmelisvitahem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0