Tripp till Falkenberg !



Kökshanduk & Bröduk från Nyblom & Kollén - Törngrens Krukmakeri.
Gillade handuken som bara var 35*50 då den var liten & nätt. Härlig känsla över det blå/vit rutiga matrialet.




Blå/vit Lexington örnegott.

Detta skall få vara i soffan i vardagsrummet tillsammans med en annan
Himla kudde i blått linné
, som jag köpte med.

Hej!!

Idag var jag & Madicken på en liten egen tripp till Falkenberg, då jag var ute efter ett blå/vit lexington örnegott. Vilket jag hittade med! Och lite annat smått & gott :)

Apropå ingenting hade dom mycket fina örnegott på hemtex för 49:- om man vill ha i barnrum eller i soffan.
Den blåa färgen var riktigt fin.
Fint väder var det med, blåste lite kallt, men vad gör det där man kan gå in på Café å sätta sig å fika.
När vi kom hem köpte vi med oss lite vita ranuliker till vardagsrummet. Tänkte fixa å dona å städa lite imorgon.

När jag såg den fina krukan som Julia hade fått in i sin butik en Tine k kruka, så påminde den väldigt mycket om en sådan kruka jag har i min lilla kartonglåda *bara massa krukor* i förrådet.
Tur att man inte slänger allt ibland *Fniss*
Den får nog komma upp på köksbordet imorgon med en liten blomma i.
Vill till blomsterlandet å se om det kommit in några sticklingar? Någon som vet om det gjort det ?

Barnen har lagt sig och nu blir det lite mys framför tv:n å bara ta det lungt.

Fortsatt Trevlig kväll!
Kramar Emmeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0