Trälådor !



Fått en stor passion för trälådor med spel/memo.
Den lilla trälåda med brickor i fyndade jag för 20 kr. Det var bara ett måste.
Vet inte varför jag fastnat för trälådor som innehåller spel, samma med Elsa Beskow som finns i massor i våran *Gröna spel/pussel låda*
Kanske kan det bero på att det e praktiskt, inget som kan gå sönder. Och att det ligger i små lådor :)
Spännande med lock som går att ta av & sätta på.




Här brukar det mesta samlas som har blivit köpt på loppis. Även denna bok Tomtar & Troll hittade jag igår, och var lika fin innuti. Direkt när jag såg boken så tänkte jag på Tomtebobarna.

Kulram-Tradera



Loppisfynd blandat med böcker



När jag ändå var i farten så fixa jag & ändra om på hyllplanen :)

Idag är det en riktig slappadag, Skönt! Vi ätit en rikgt go långfrukost med kaffe efteråt. Så sällan vi dricker kaffe tillsammans så vi får passa på njuta på helgerna. Just nu så sitter vi alla å kolla på favvo Lotta på Bråkmakargatan.
Snart ska vi iväg, vi har blivit bjudna på middag :) Gottit.

Ha en fortsatt skön Söndag.
Kramar Emmeli

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att ha en så ordningsam dotter hön är ordningsam med hela familjen är sådan sen liten

2011-03-20 @ 19:37:08
Postat av: Emmeli Rybeck

Tack mamma !

2011-03-20 @ 19:39:38
Postat av: mamma

ursäkta felstavningen det var lite mörkt

2011-03-20 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0