Supersugen, Vill ha !




Bild från Nelly.com

Huminaty Armband



Bild från Nelly.com

Stephen Bag-Lilly of Sweden väska i beige


Hej !

Surfat runt lite å kollat in lite annat än bara inredningsbloggar :) och sätt detta fina armband!
(Spanat på dessa armband innan, men då har jag inte sett att det funnits i vitt ) Jippi.
Vad hade inte passat bättre till min nya vårjacka som e beige/vit, om inte denna fina väska ?

Lite fundering bara om jag ska ha en annan färg på väskan? Då det kan bryta av? Tanken e ju att ha den nu till vår & sommaren, kanske inte så kul med en mörk väska då ?
Lite svårt att bestämma mig *hihi*

Bild från HM.se

Nya vårjackan

Återgå till Verkligheten, innan man drömmer sig bort igen !

Kramar Emmeli !



Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej =)



Härlig blogg du har=)



Kram Fia

2011-03-14 @ 20:44:30
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0