Spegel !



Påslakan, Bäck/Bölja- Hemtex
Pläd - Julias Vita Drömmar




Nattduksbord-Hav & Sand



Soul of Himla Kuddar



Keramikplattor




Blivit några till sen vi gjorde om sovrummet, tycker det e så svårt att bestämma mig :)
Alla ord e så fina. Kommer att ha en till som ska få sitta i mitten.
Det är en liten *specialare* som ni får se längre fram !



Loppispseglen blev som ny, lagom och nätt.



Kuddar & Korgen HD- Julias Vita Drömmar
Bänk - Mio


Här flyttas det runt till det ena bänken till stolen. Hmm tycker det blir bra vilket som, men har svårt att bestämma mig vad som ska vara var :) Mina små problem :)
Testade å satte mina ljuskoppar & ljuskronor blev riktigt fint, men mannen tyckte kanske inte att det var såå praktiskt.. hmm kanske han har rätt men vi får väl se :)

Tanken blir lite längre fram att ha en tv ovanför bänken, så man kan mysa å ha det skönt! Längtar dit.




Hej!!

Nu äntligen har speglen jag fyndade för några helger sen kommit upp, varför väntan? Ju när vi börja borra så upptäckte vi att det var betong bakom *Suck* ingen spegel som kom upp.
Så snäll som min pappa e kom med sin maskin så vi fick upp speglen.

Idag blir det lite av varje, handling, tvätt & städning.

Snart freda igen.
Kramar Emmeli !


Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej!!



Du har det sååå fint och vitt =) När vi nu flyttar ska det vara bara vitt igen, bort med svart!!

Jag har lagt till dig på min blogglista nu, hoppas det var okej? Säg till annars =)¨



Fia

2011-03-17 @ 22:28:05
URL: http://madamevit.blogspot.com
Postat av: Heléne

Hej!



Fick tips hos Madame vit om att din blogg finns. Oj så fint du har. Dig kommer jag att besöka ofta;).



Kramis/Heléne

2011-03-19 @ 17:07:38
URL: http://lillagardshuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0