Skrivbord till Love !



Bild från blocket.

Gammalt *sekleskifte skrivbord*


Go kväll!

Ikväll blev det ett sent inlägg :) Idag har jag hållt på sen vi kom upp. Morgon pigga barn :)
Sprungit på loppis å lite andra marknader, med syster. Har länge länge letat efter ett skrivbord, men inte hittat något eller varit dyra både på loppis & blocket.
Men såg nämligen ett skrivbord *precis ett sådant som jag var ute efter* till Love på blocket för nån dag sedan. Åh gissa vad, det fanns precis i närheten där vi bor.
Jippi!!! Han ville ha 400 kr, men jag kunde inte låta bli att pruta *fniss*
Så för 200 kr blev det mitt
!!

Men lite finslipning & vit färg blir det nog riktigt bra!!
Tänkte ha en kappa i hans fönster, Tips? Nyblom blåvit?
Nån som
har ett bra tips på lampa?

Natti Natti!
Kramar Emmeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0