Maileg *The Carrot story*



Sötaste lilla Planschen från danska Maileg.
*The Carrot Story*

Kommer från Julias Butik!




Älskar dessa små söta kaniner stora som små :)



Denna söta lilla kanin med virkad klänning fick hon av sin goa Mormor
*TACK*


Idag är det en slappadag, kolla på Lotta å bara mysa.
Ikväll blir det lite mys framför Sveriges Mästerkockar, tycker det e så spännade nu när det börjar dra ihop sig.

I början av året så bestämmde vi oss för *Jag & Andreas* för att försöka bli lite bättre på att hitta på saker tillsammans med familjen!
Vilket vi gör annars med men komma ut lite å hitta på saker.

Även om det inte e så mycket som behövs, vet vi att barnen kommer tycka om det & det uppskattas.
Barnen är ju fortarande små, så dom har ju inte så *höga krav* på vad som skall hittas på.

Till Påsk & Midsommar så kommer vi att göra en liten liten *minisemester*  på campingen som min föräldrar ligger på. Det e så nära till allt, havet, stranden & affären å framför allt det fria. Jag personligen tycker det e underbart att vara på camping på sommaren även mannen med. Man *lever* på ett annat sätt. Svårt att föklara om man inte varit med om det. Folk kanske säger att det e lustigt husvagnsfolk som ligger där. Men om man aldrig testat på det, så kan man ju inte riktigt uttala sig om det heller.

*Vi har hyrt en liten röd stuga*
Massa god mat å lite vitt vin, & strandleksaker å bikini å sol väntar.
Mycket grillning å trevligt sällskap!
Till påsk ska jag ta med mig lite ris å vita fjädrar å påskpynta lite inne i stugan! Visst måste man ha lite påsk där med *fniss*

LÄNGTAR ATT FÅ KOMMA DIT Å VARA MED MIN LILLA FAMILJ.


Fortsatt trevlig dag!
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hello =)))

Hade vi barn skulle det krylla av kaniner hos oss också=) så söta som de är!!

Snart kommer det ett paket till dig, undrar vad det kan vara hihi ;))



Kram Fia

2011-03-31 @ 13:38:44
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0