Madickens nya kläder !



Nya vårjackan från hennes Gudmor




Jacka från HM



Kläder från kappahl



Älskar detaljer



Lite nytt i garderoben.



Hej!


En ny vecka har börjat :) och snön så gott som borta här :)
Förra veckan var jag inne en tur på stan med barnen och hittade en så söt kofta & tunika till tjejen, även ett par fina jeans ihop.
Jeansen kommer jag nog att "spara" till hösten då Madicken skall börja på dagis :)
Jag har en förmåga att alltid köpa större storlekar, å vara ett steg före :)
Älskar att köpa kläder till barnen, hmm barnen har nog dubbel så stor garderob än vad mamma har.
När Madicken fyllde 1 år, fick hon en jättefin Vårjacka av deras gudmor som jag fastande för med en gång jag såg den. Även fått lite tips om en jättefin jeanskappa som finns på Lindex!
Igår var jag och hämta ut mitt paket från Julias Vita Drömmar :) där låg bl.a min nya House Doctor korg. Den var såå fin, passa perfekt för bänken i sovrummet.
Den fina lilla gåvan som var med var jättefin, Tackar!

Min spegel till sovrumemt är målad å klar förra helgen, men när vi skulle börja borra så var det klart betongvägg, och vi hade ingen maskin hemma för det, så nu får jag fjäska lite med snälla pappa som kan komma hit med sin maskin.
Efter vi hämtat Love i eftermiddag så ska vi hämta ut ett litet till paket :)

Ha en skön Tisdag.
Kramar Emmeli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0