Knoppbräda !






Knoppbräda från Loppis.



För två veckors sedan var jag å en god vän på loppisrunda ( tur att hon tycker det e lika kul som jag ) och hittade denna fina :)
Först tänkte vi inte åkt till det stället, för vi tyckte det verkar så "sunkigt" men jag ångrar verkligen inte att vi åkte dit. Har letat länge efter en knoppbräda, var nästan på vippen att köpa en "ny" men denna fick jag för 20 kr!!!

Även på dom "mindre bra ställen" kan man göra fynd på !! Så det tar jag tillbaka.

Idag blir det en lite fix å pill med min spegel jag fyndat, sen iväg å handla lite & hämta Love från dagis!

Ha det bra !

Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Angi

Hon har så fint på sitt rum lill flickan :) Och bloggen är jätte fin, ska kika in här varje dag :) Puss

2011-03-01 @ 11:07:21
URL: http://ienvitvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0