Keramik !



Älskar denna underbara Keramik, nästa inköp borde vara att ha en liten större ljuskrona :)



Lite småbilder när jag inte visste var sakerna skulle stå, då jag fixa dona å ändra om.



Tine K Korg



Liten blomma som får sätta prägel i rummet



Keramik-Västergården/Maria Holmberg


Hej!

Idag är det lörda, vilket innebär så klart en liten loppisrunda & blandat med shopping :)
Efter loppisen blev det en sväng på stan och lite fika med syster å Mor. Vädret har vart riktigt skönt å fint, då blir man så glad ! Blev shoppat ett par vita skor, blev inga vita converse som jag var inne på. Snygga dock men väldigt platta att gå i? Sen gjorde jag ett riktigt bra klipp på skorna & en svart kavaj på Lindex.
( visa i ett annat tillfällle )

Nu kommer jag säkert grämma ihjäl mig på ett *linneskåp* som jag hittade idag :) Tänk å måla det vit. Hade lite beslutångest när jag stod där, men knäppte av ett kort. Vem vet det kanske finns kvar nästa gång *fniss*



Dock ingen fin färg, men vi får se om det står kvar så kanske man kan pruta lite ) Inte första gången isfall.
Så vad tyckert ni? Något att fixa med ? Tanken var att ha det i sovrummet!

Fick köpte lite piffing till köket idag, såg ett tips från en annan bloggerska med skurduk & grumme tvättsåpa i "gul/vit" variant, kändes lite vår/sommrigt. Ja det var typ 3 kvar så det måste vart bra :) kommer bli kanonis när allt kommer på plats.
Kan se det framför mig !

Nu blir det mys!
Kramar Emmeli !

Kommentarer
Postat av: Sophia

Klart du ska synas med din blogg =)) Man måste hjälpa varandra i denna bloggvärld =)

Skåpet var verkligen fint, kanske värt att slå till? Du skulle göra underverk med det!!

Ja keramiken är verkligen fin/söt. Har sådana kronor och koppar jag med, vet inte dock vart jag ska ställa dem?



Kram Fia

2011-03-19 @ 18:48:18
URL: http://www.madamevit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0