FINALE!






Äntligen så har det fina loppis skrivbordet kommit till sin rätta plats :)



Kappa - Nyblom kollen´
Stol - Balders hage
Dyna - Himla



Köpte lite presentpapper och la inne i lådorna. För det skulle bli lite trevligare.
Just nu är lådorna fyllda med pussel å lite böcker
.



Skrivbordslampa - Traderafynd



Målarbok - barnbokhandlen, passade på när det var rea 9 kr
Gammal kritask - Butik kom in, här vi bor. Den var så söt så jag kunde inte motstå för 19 kr




Sängen e renbäddad med nytt påslakan från Bäckebölja
Nya söta postlådan från Bruka.
Kan stolt säga att det var JAG som borrat upp den ;)




Nytt kuddfodral från  Himla som köptes när vi var på våran tur till Fritlsa
Riktigt fint och härligt matrial.


Blåa kudden - Himla  Julias butik.



Lite ommöblering på hyllorna.

Den blåa lemonadelådan hamnade här istället fylld med böcker.
Andra böcker ligger i skrivbordslådan.




Köpte ju en ny dyna till min framtida Tolixstol.
Men nu så länge får den hänga här, bra sittdyna på golvet med.






Hej allihopa!

Finale!! Så är skrivbordet på plats, ny gardinstång uppsatt å klart.
Igår som sagt så grejades det å donades. Vilket resulterade till ett ljus barnrum i vitt å blått. Klassiska!
Igår när Love kom hem efter en tur på Gekås med pappa sin, så gick han in i rummet å ögonen bara lyste...
Wow sa han hela tiden å kollade sig runt. kollade på sin säng sen skrivbordet å allt nytt som var på skrivbordet. Första han gjorde var att sätta sig på stolen å börja pussla å leka.. Men klockan var myket så han somande på 5 minuter.

Nu är det bara den lilla plåtlampan som jag fyndade som skall sprutmålas å hängas upp med.

Jag tror klart det var uppskattat. Kändes som som han tänkte att
- Är allt detta mitt, inte syrrans. Jag som har ett eget skrivbord å stol å allt.

Fick reda på idag att Love skall redan nu innan Midsommar ( snabba ryck ) skolas in på den nya avdelningen innan Midsommar. Så efter nästa vecka så går han längre inte på Kotten utan Loppan!


Ha en underbar dag
Kramar Emmeli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu sååå fint det blev!! Skrivbordet belv verkligen fint. Väl värt pengarna =))

Hissgardinen passar perfekt där. Kan tänka mig en liten kille som är glad =) och mamman med förtåss ;)



Kram Fia

2011-06-14 @ 15:52:48
URL: http://www.madamevit.blogspot.com
Postat av: pappa

jättefint

2011-06-14 @ 18:31:06
Postat av: mamma

tänk om alla vore som dig emmeli du bara fixar och donar för barnen skall ha det bra men du tycker ju det är lika roligt du brinner ju för inredning kramar

2011-06-14 @ 20:31:43
Postat av: janni

Jättefint blev det!!

2011-06-14 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0